7) Give Din Præsentation. Dette vil give dig en god idé om, hvordan VPS hosting der virker, og vil hjælpe dig med at forstå, hvordan dens funktioner og features, kan udnyttes til din virksomheds behov. Få mere ekstra tjenester såsom søgemaskineoptimering, efterfulgt af lead generation, og andre sådanne aktiviteter, som kan hjælpe i generering af indtægter af brand. Hvis dette er ubesvarede, år efterfulgt af det, kunden kører på en forældet teknologi. I forbindelse med web-hosting-tjenester udtrykket Churn henviser til antallet af kunder tabt hvert år. Da domæner er fornyes hvert år forhandlere er nødt til at forny deres kunde planlægger årligt.

til At få et top notch hosting plan fra højre billige business-hosting firma for dig er bydende nødvendigt, når du forsøger at klare sig i en verden af e-baseret virksomhed. I denne artikel vil du blive introduceret til hemmeligheden bag vellykkede forhandlere, der kan tjene store overskud, også vil du forstå alle de kunde smerte punkter, der er relateret til reseller hosting-tjenester, og hvordan at slippe af med dem alle. I en situation som denne, for at opretholde hosting-virksomheder og få nye kunder hosting forhandlere er nødt til at planlægge og erhverve en strategi. Web-Hosting Forhandlere har en masse muligheder for at tilbyde en bred vifte af tjenester til deres brugere, men også at forstå deres behov, arbejder på det at give en rammende måde ud af, er lige så vigtig. En anden årsag kan være, fordi kunder er utilfredse med den måde, hosting hvorpå produktet er blevet tilbudt. Grunde til, at Type-1 junger er tabt: Generelt, når potentielle kunder ser ingen værdi i at gå online, og når de krav, såsom bly generationer, orden og sign-ups, er ikke opfyldt.

Generelt -, server-plads er anlagt i stor mængde og re-sælge det til kunder for at få udbytte af det. Hosting Forhandler skal komme på deres tæer hele tiden for at erhverve nye kunder, yde tjenester, der kræves for at fastholde kunder. Type-2 junger er tabt på grund af dårlig fornyelse følge op på processen ved eksisterende værter, nogle mangler, der er påvist i online betaling proces for kunderne, også i disse dage, der er let domæne overførsel fra en registrator til en anden. Ud af de to junger, som vi diskuterede ovenfor, Type-2 Kværne, der ønsker at få overført til en anden udbyder, er ikke glade for den service på grund af disse grunde i specifikke: Brugerne er ikke i tvivl om tjenester, der tilbydes. Så churn er omvendt proportional med hosting reseller ‘ s fortjeneste. Type-1: Denne churn er ikke-fornyelse af domænet selv.

Så bør der være initiativer, der er taget af udbydere, hvori bortset fra at levere forhandler og hosting og domæne registrering alene. I stedet for at yde bare en lille del af kundernes brand tilstedeværelse på web, hosting udbydere bør fokusere på, hvordan de effektivt kan byde på end-to-end løsning for alle online-processer. Dette er fordi en masse skjulte omkostninger, der er fastgjort i de tjenester, der er billige hosting virksomheder tilbyder. Type-2: domain services er overflyttet til en anden udbyder. Først var jeg lidt ked af, fordi jeg vidste, at dette bestemt udbyder, har ydet en fremragende colocation tjenester, og blev en lille smule irriteret på det faktum, at de havde tilsyneladende ændret deres virksomhed til nogle nye nymodens ting jeg aldrig havde hørt om: Managed Hosting.